Zakończyły się szkolenia dotyczące zagadnienia związane ze stosowaniem Kodeksu postępowania administracyjnego i obsługą klienta – w myśl założeń zawartych w koncepcji „przyjaznego urzędu”. Celem szkolenia jest poszerzenie zakresu wiedzy i podniesienie umiejętności pracowników w celu stworzenia optymalnych warunków funkcjonowania urzędu otwartego na potrzeby klienta.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy.
Koordynator projektu listopad 2011
Do 22 listopada 2011 mogą się zgłaszać osoby zainteresowane szkoleniem dwudniowym z obsługi programu Baza Aktów Własnych Legislator który służy do publikowania aktów prawnych w postaci elektronicznej wraz ze skorowidzami oraz pełną obsługą dokumentów XML.
Koordynator projektu listopad 2011
|
|||||||
Lp.
|
Termin
|
Godziny trwania
|
Miejsce (miejscowość, ulica, numer)
|
Temat
|
Wykaz prowadzących
|
||
1.
|
17-18 październik
|
10 - 18
|
Hotelu Polanica
ul. Warszawska 16, 57-320 Polanica Zdrój. |
„Praktyczne zasady stosowania kodeksu postępowania administracyjnego”
|
Jacek Ciesielski
|
||
2.
|
19-20 październik
|
10 - 18
|
Hotelu Polanica
ul. Warszawska 16, 57-320 Polanica Zdrój |
„Praktyczne zasady stosowania kodeksu postępowania administracyjnego”
|
Jacek Ciesielski
|
||
3.
|
24-25 październik
|
10 - 18
|
Hotelu Polanica
ul. Warszawska 16, 57-320 Polanica Zdrój |
„Praktyczne zasady stosowania kodeksu postępowania administracyjnego”
|
Jacek Ciesielski
|
||
4.
|
26-27 październik
|
10 - 18
|
Hotelu Polanica
ul. Warszawska 16, 57-320 Polanica Zdrój |
„Praktyczne zasady stosowania kodeksu postępowania administracyjnego”
|
Jacek Ciesielski
|
||
5.
|
14-15 listopad
|
10 - 18
|
Hotelu Polanica
ul. Warszawska 16, 57-320 Polanica Zdrój |
Profesjonalnej obsługi petenta i podstawowych zasady savoir – vivre w urzędzie
|
Dawid Kłapkowski
|
||
6.
|
16-17 listopad
|
10 - 18
|
Hotelu Polanica
ul. Warszawska 16, 57-320 Polanica Zdrój |
Profesjonalnej obsługi petenta i podstawowych zasady savoir – vivre w urzędzie
|
Dawid Kłapkowski
|
również w miesiacyu wrześniu planuje się szkoleniowe dla 10 pracowników Urzędu Miejskiego w Gogolinie. Szklenie obejmuje redagowanie uchwal i zarządzeń, dostęp do informacji publicznej, zakres i zasady jej udostępniania oraz tworzenie aktów prawnych w edytorze XML
Koordynator projektu 06.2011